czwartek, 17 marca 2011

Projektantki.

Wiele osób na FSie szuka projektantek.
Postanowiłam , iż pod notką można się zgłaszać , jeżeli poszukujecie własnej projektantki ,
Także  proszone są o zgłoszenie projektantki , który robiłyby na zamówienie. :)
W dzisiejszej notce poruszę temat Energi.
Tak pomyślałam , że na tym blogu będą poruszane takie tematy i Wy będziecie się wypowiadać co o tym sądzicie, będą także ankiety czy jesteście za i przeciw.
Jeśli sprawa byłaby poważna mam już parę pomysłów jak można popróbować zaradzić tym zmianom.
Ale tylko w tedy, gdy na prawdę są one nie potrzebne.

ZMIANA ENERGII.
Wiele osób się buntuje, gdyż nie chce tych zmian.
O zdanie zapytałam Projektantki,gdyż uważam , że te zmiany będą "najboleśniejsze" właśnie dla nich,
ponieważ ma być zabieranie energii za cenę dodanego ciucha ( ciuch kosztuje 40$ i za to mamy dać 40 pkt energii.)
Tak się wypowiadają :
____________
Fantie -W sumie na razie mam to gdzieś. Mam tej energii strasznie dużo i naprawdę nie mam co z nią zrobić. Stellą jestem bez przerwy, więc to nie będzie dla mnie problem, mimo wszystko myślę, że zmiany energii nie są w tym momencie najważniejsze i jest mnóstwo rzeczy, za które lepiej się zabrać niż kombinować z punktami energii. Poczekam, co zrobi z tym Ola, opinie użytkowników już niestety zna.
____________
Lithium  -Uważam, że te zmiany są beznadziejne gdyż uniemozliwi to normalną pracę wszystkim projektantkom, nawet tym ze stellami, bo maximum poziom enrgii dla stelli jest 400, czyli max 10 ciuszków za 40m$ jednego dnia (niestelle - 6). Przez to drastycznie zmniejszy się liczba dodawanych ciuchów, zostanie uniemożliwione dodawanie kolekcji i będzie bardzo wąski zakres cen, co z kolei spowoduje, że nie będzie można robić ciuszków na czyjeś specjalne zamówienie np za 1000m$. Ja rozumiem, że przydałaby się reforma w systemie energii, ale trzeba to dokładnie przemyslec, wyliczyć, a pomysłodawczyni tego projektu chyba w ogole nie używała rozumu :x 
____________
withyouu  -Z tego, co doczytałam stelle dostają dziennie 400 puntków energii, czyli z moimi cenami (40 m$) wyjdzie mi 10 ciuchów dziennie, jak będę chciała dodać więcej to po prostu zjem, żałuję, że moje 47 tys przepadnie, ale cóż, mus to mus. Przyzwyczaję się po jakimś czasie i może zacznę karmić w końcu moją lalkę. 
____________
nikexPP  -te zmiany są bez sensu , oni myślą że dzięki temu FS będzie lepsze , lecz się mylą :) najlepiej by było bez tej energii , :))
____________
Kropciana -Pierwszą zmianą jest brak energii dla nielogujących się to jest sprawiedliwe i uważam że może zostać. Druga czyli zabieranie projektantką za dodawanie ciuchów. Mam Stellę i wychodzi że mogę dodać 10 ciuchów dziennie co mi wystarcza. Nie będę mogła dodawać wielkich kolekcji lub muszę je rozłożyć na części ale mogę się z tym pogodzić. Ostatnie czyli najgorsze dla nas zerowanie. Mam Stelle, ale nie będę jej mieć cały czas na przykład wyjadę gdzieś na wakacje czy wydam za dużo na SMSy i wszystko na marne w jedną noc T.T Nie wspomnę już o nie-Stellach...
____________
marandile2  -co do tego, zeby niestellom odbierac energie, to jestem rowniez oburzona, a co do tego, zeby odbierac energie za ciuch, to jak dla mnie moze byc. Ja i tak mam 68 tys. energii, a wszystkie moje ciuchy kosztuja 40$.

(+Czekam na jeszcze na inne opinie.)

6 komentarzy:

  1. Uważam, że osobom, które nie mają ochoty wydawać fortuny na zakup stelli, zmiany dotyczące energii bardzo utrudnią grę na fs. Mi osobiście nie podoba się ten pomysł. Bardzo chciałabym, aby nic w tej kwestii się nie zmieniało. Jeśli jednak zmiany wejdą, nie wiem czy nie usunę konta, gdyż nie będę w stanie dodawać normalnie nowych kolekcji.

    claire8

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba fs chce sie dorobic kasy, bo nigdy nie musiałam kupywac stelii a teraz gry tego nei zrobie cała energia bd sie zerowała. na szczescie mam duzo pieniedzy na koncie wiec nie musze sie o to martwić. Nie bd mogła tylko brać udziału w sesjach, chyba że będzie starczało mi energii.
    w sumie to mogliby zabrac sie za coś porzadniejszego niz zmiana energii, bo jakby nie zauważyli to fs jest juz nudne.. nic sie nie dzieje. Funkkcje garderoby sa w opłakanym stanie..
    Pozdrawiam,
    IzaAa

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem projektantką moja nazwa na fs to Caroline

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest bez sensu ! ; dd
    Nie popieram tego pomysłu !
    Całkiem im na mózg padło!

    OdpowiedzUsuń
  5. mi też się nie podoba pomysł z tą energia i glamsami.....wogole zamiast ulepszac ta strone to tylko ja pogarszaja na niekorzysc gracza :/
    Olcisza

    OdpowiedzUsuń
  6. polyana123:może nie jestem projektantką ale przecież modelkom też jest potrzebna energia na pokazy reklamy itp. ten pomysł nie trzyma się kupy. beznadzieja to tak jakby nas(nie Stelle) karano właśnie że jej niemamy albo zmuszano do jej kupienia ojoj zapomniałam teraz zmuszano do kupienia glamesów(też durny pomysł)

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój NICK z FS bym wiedziała kim jesteś:)